onsdag 5 augusti 2009

Foton...


Igår fick jag hem foton som framkallats.


Vissa hade jag bett om att få förstorade. Jädrans vad bra de blev! Eftersom jag har dåligt med tavlor så har jag länge gått och funderat över vad för sorts tavlor jag vill ha.
Nu vet jag. Jag ska ha mina egna bilder på väggarna. Mycket mer personligt. Ingen annan som har de bilderna.
Bilden nedan på Moa och Kate är en av bilderna som förstorats. Första stället som kommer bli ett fotogalleri ;-) är trappan i hallen. Kan glatt erkänna att hundarna pryder de flesta bilderna. Nu ska jag bara hitta ramar som jag gillar.



Annars händer inte mycket här hemma. Kate löper än och det ser ut som Stockholms blodbad här hemma.

Jag mår fortfarande inte särskilt bra. Jag håller på att övertala kroppen att ge sig senast fredag. På lördag bär det nämligen av till Kil. Kompisen ska tävla IK-1 med Troy och...

kanske gå ett VP med Valle (Kates bror). Han står som andra reserv så vi får se om det blir av.
Jag har iaf redan laddat batteriet i kameran!! Ska bli riktigt spännande.

3 kommentarer:

bonnmoran sa...

ja nu får du krya på dig så hon får sällskap! Känn ingen press, bara!!!:-)

bc owner sa...

Känner ingen press. Ser bara fram emot att komma iväg på nåt som är roligt.=)

Det visade sig att det var halsfluss men den är på väg att ge sig nu med kraftig medicinering. =D

Roses & Angels sa...

Hej! ja det var en mysig kväll igår med partyt och en del fick man ju handla! Ljusen doftar så underbart och allt annat också! NU kom det ju tyvärr inte så många eftersom många jobbade kväll och har semester men ja det är ju så. Tack för din fina kommentar om bilderna!hahah ja tack, jag älskar ju att baka och fram för allt bjuda gäster på så det blir ju att man gör lite extra! Ha en fin kväll nu kram!