fredag 31 juli 2009

Har Kate tappat minnet???

Detta trodde jag redan i söndags men ignorerade det.
Även på måndagen betedde hon sig knepigt.
Allt som jag sa till henne fick jag upprepa. Antingen hade hon tappat minnet eller så hade hon blivit mer knäpp än vanligt.

Nu var det inget av ovanstående. Igår upptäckte jag anledningen till att hunden betett sig underligt. Hon som alltid hänger med på ALLT ville helt plötsligt stanna hemma,??, mer grinig än vanligt på de andra hundarna och allmänt stöning.

Hon hade PMS!!!

Jag är nog lite bortskämd med att tidigare tikar 'städat' efter sig. Kate gör det INTE!!

Det är röda spår efter henn ÖVERALLT!!!

Nu är det dags att ta en vända med moppen igen.

(måste skaffa ett nytt tikskydd, gärna ett rosa ;-) )

2 kommentarer:

Tove:) sa...

Hejsan:) Har du några tips till mig om Border collien? Jag har en valp på 13 veckor som ska bli medicinsk alarmhund, (Servicehund). Till mig & min daibetes. Det är en hanne som är lättlärd & allmänt störig inomhus:D Tove.

Tove:) sa...

Lite tips om vad jag kan göra med honom i hemmet & utomhus. Han har ingen stam, för hans föräldrar vallade inte. Så han ska inte valla han heller! Men han är jätte jobbig i kopplet & jagar bilar, vad gör jag åt de? jag har fått sätta på ättika på soffan nu för att han tuggar upp halva soffan, och det funkar:D