fredag 16 oktober 2009

Lite nervös...

Har varit ute och pratat med flickorna i lagårn.
Jag försökte få dem att skriva under ett intyg till morgondagens KM-får.
Den gamla tittade dumt på mig, fnyste och fortsatte mumsa på sitt hö.
De var inte ett dugg intresserade av att skriva under på nåt papper om att andra får ska vara snälla och gå som om de vore kopplade.
I morgon är det tävlingsdebut för mig och 'Kätan'. Vi ska vara med på Km-Får på Orust.
Det får gå som det går eftersom flickorna här hemma vägrar vara med och fuska med ett intyg.
Det hjälpte inte ens att jag fjäskade med vare sig knäckebröd eller sockerbit.
Jag tror jag ska gå och göra matsäck på en gång så allt är klart till i morgon och jag slipper irra förvirrat runt för att hitta allt.

1 kommentar:

bonnmoran sa...

Tänk dig en positiv spark i baken till i morgon!