söndag 13 februari 2011

Lite bilder på bröderna brothers - Kurt & Morgan

Kurt har blivit lite större sen i somras när han kom hit. Även hans lillebror...
 Morgan bor här. Han kom i höstas.
Denne lille herrn är väldigt skygg men vi jobbar på att han ska bli mindre rädd.
Det går framåt och nu har han t.o.m tillåtit att främlingar fått klappa honom.
 Gossarna har iaf Väldigt roligt med varandra. Bengt är inte leksugen längre så Kurt blev otroligt glad när Morgan kom hit.
Nu leker de 'hela havet stormar' var och varannan dag. Ju större de blir, ju räddare blir jag. De är som tornados där de drar fram. Jag börjar fasa för vad som kommer gå i kras.

Men men... Det har fantastiskt roligt.
 Kätan hälsar från soffan.
Houdinigänget (fåren) vill inte gå ut i den kalla snön så hon ligger inne och gottar sig i soffan istället.
 Hon kan verkligen konsten att slappa.
(Tänk om ändå gamle Dumdum kunde lära sig det.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill oxå kunna slänga ut mig sådär som Kate gör i soffan ibland. Tyvärr går det inte så bra då det nästan alltid dyker ner en karl och en unge el. 2 brevid.
Undrar om Kate vill byta med mig någon dag? Hon får knö med ungarna och jag får låna hennes soffa =)

Kram på dig!
Syrran