måndag 17 januari 2011

Bloggtävling!!!!!

Besöksräknaren har ju passerat 2000.

Tycker det är dags för en liten BLOGGTÄVLING!!!

Varje deltagare kan få två lotter.
Alla är välkomna att deltaga.

För att få lotter krävs:

*1 kommentar = 1 lott
*1 kommentar + länk till detta inlägg
på sin blogg / hemsida = 2 lotter

Vinst är en flaska Tahitian Noni Family i Druva 750 ml eller Mango/Passion 750ml.
 Tävlingen pågår till den 28/2-2011.
Då lottas en vinnare fram.

Om du vill veta mer om dryckerna kan du läsa om dem HÄR.

Självklart kan du deltaga även om du inte har en blogg eller hemsida. Lämna då en kommentar bara.

Kommentar = 1 lott
Kommentar + länk = 2 lotter

Lycka till alla!!

49 kommentarer:

Michaela sa...

Jag vill självklart försöka vinna :) Jag har länkat till dig också...

bonnmoran sa...

Gillar verkligen Noni, o vinner gärna lite. Gratis är ju alltid bra! Länka kan jag inte, men en kommentar klarar jag ju! :-)

Lady Gaggig sa...

Tävling!!
Okej...jag tar en lott!!

Kram, Jenny
(hoppas allt är väl med dej!)

Emma sa...

Jag är med! Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/january/tahitian-noni-family-282.html för två lotter. :)

emmis_soet@hotmail.com

Annika sa...

Jag är med och tävlar!

http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/tahitian-noni-28-feb.html

Carita sa...

Hej, jag är gärna med :)
Har länkat här:
http://turkost.blogspot.com/2011/01/dryck.html.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Mirrezz sa...

Jag är gärna med! =)

Charlotte sa...

Jag är gärna med!

ChiqueroCerdos@hotmail.com

Linda sa...

Jag är med! =)
Lindali__88@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/january/dryck-282.html

info@annakarlsson.se

cassandra sa...

Jag vill vara med :D

Andreas sa...

Jag är självklart gärna med att tävlar om en flaska med denna spännande dryck. Har inte sett den tidigare.

MVH,

Andreas Blomquist (Sommelier)
andreas_blomquist@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar med två lotter :)

Länk: http://jennimaatta.blogg.se/2011/january/tavlingar-tavlingar.html#comment

mail: jennimaatta@hotmail.com
blogg: http://jennimaatta.blogg.se

erika sa...

JAG är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Ingrid sa...

Vilka spännande drycker, har jag aldrig sett förut!

Jag är gärna med och tar en lott, vore skoj att prova :)

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

JoHaNNa sa...

jag vill ABSOLUT va me och tävla.. jag älskar nämligen fina flaskor, jag samlar tom. på fina flaskor :) ...och skulle även va super kul att testa en ny dryck som jag faktiskt aldrig har sett :)

självklart har jag bloggat för 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/january/tahitian-noni-family.html#comment

Anonym sa...

jag är gärna med och tar 1 lott!

mail: litenmentuff@live.com

trevlig helg! kram Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

spännande! är självklart med & tävlar.
Hoppas på tur .)

Nu har vi skaffat vovve !!!

Kram Nilla

sandra sa...

hej va kul med tävling är gärna med =) kram sandra

liselotte sa...

Hej! Jag är gärna med, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/tahitian-28-feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Saragunmarie sa...

Jag är med! :)

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

leila sa...

Jag är med :)

Alex sa...

Jag vill också vara med :)

ellexsandra@live.se

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med!

*håller tummarna*

KRAM

Isabelle sa...

Är gärna med!
bellusss@live.se

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag är med :)

emeli_falk@hotmail.com

Jenny sa...

jag är med :)

Anders sa...

Jag är me anderslukas@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill ha en lott:) Snygga flaskor! Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Linda sa...

Jag är med

Anonym sa...

Självklart är jag med och har lagt ut länken på min hemsida. www.snecka.se
Kram kram

Annas tipsblogg sa...

Är självklart med o har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/flaskor.html

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott:)
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Jag tar gärna en lott och hoppas på den! :-)

mail: bellybus@hotmail.com

clea sa...

det lät intressant! jag tar en lott!
cleaclea@live.se

Anonym sa...

Åh jag tycker så mycket om noni!
Men har inte riktigt råd att köpa det själv än.. fattig student som man är.. Jag är väldigt medveten om att äta hälsosamt och noni är ju rena mirakel drycken!
Är dock inte helt jätteförtjust i originalet, noni har ju ändå en ganska speciell smak därför är jag otroligt glad att de finns smaksatta nu också, även om de inte blir riktigt lika nyttiga för att det är mindre noni i men det kan jag leva med ;)

Anja heter jag och min mail är annsi_93@hotmail.com

Ylva sa...

Jag är med, tar 1 lott! :D

choklad@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med, två lotter tack!

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2011/01/28-feb-vinn-tahitian-noni-family.html

care69(at)live.se

anna sa...

hej
jag vill gärna vara med.
kram anna
sundkvist_anna@hotmail.com

Annely sa...

Jag är med!

Anonym sa...

Lycka till för oss alla!
/Irene
irenerutstrom@hotmail.com

Marie Johansson sa...

Tjaa var å sippa lite i mors flaskor, funderar på att testa! Så vinna en flaska hade ju varit en bra start!! Ha det!!

Anonym sa...

Jag vill vara med :)

ettlee@hotmail.com

Unknown sa...

jag vill vara med=)
har länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/02/noni28feb.html

lakritzflicka@hotmail.com

Julia sa...

Hej! Jag är gärna med! Jag har länkat dig på min blogg också, så jag har tagit två lotter. Min e-mail är; alvajulia@hotmail.se

Jessika sa...

Ja e me o tävlar !! :D

jag_jessika@hotmail.com