fredag 14 januari 2011

Kul skyltar roar när ryggen spränger...

Nu när ryggen ger mig ett litet helsike har jag svårt att sitta.
Det minst onda är att ligga eller halvsitta. Försöker röra mig en del ändå och sitta upprätt ibland. När jag nu satt upp en stund blev det framför datan.

Tänk vad mycket roligt man hittar på nätet emellanåt.
Hittade denna gången en del kul skyltar.


Denna kanske man skulle ha utanför dörren.
 Denna skulle förstoras upp och sättas på en skylt redan på parkeringen då fjäderfäna går lösa på sommaren.
 De är ju duktiga på att luckra upp rabatterna så varför inte.?
 Tja, varför inte??
 Vet inte om jag gjorde så där enormt mycket skada i mams & paps hus när jag var tonåring men skylten kanske behövs i andras hem.?.
 Vi bor på landet... Gilla läget!!!
 Tror inte jag har lust att äta där...;-)
 Man vet iaf vad man har att vänta på detta stället...
 Och så den bästa....

2 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Hahaha vilka härliga skyltar! Kry på ryggen..
Kram!

Veronica sa...

Ha ha vart hittar du allt kul ?