fredag 5 november 2010

Besök på ögonkliniken

Då var dagens besök avklarat.
Gjorde synkollen för två veckor sen men resultaten var så dåliga så de ville att jag snabbt skulle komma tillbaka igen.

Idag var det dags.
Testerna visade att det var lika knas även denna gången.

Tror det är dags att införskaffa en liten kikare som jag kan ha med mig när jag vallar. Kunde inte ens se en liten prick på 30cm håll om den inte var i rörelse.
Hon som gjorde dagens undersökning tyckte det var lite lustigt att jag håller på med en sport där jag inte ser objekten utan måste gå på känsla.

Jag får förlita mig på att hunden ser djuren istället så får jag vänta med att se dem när de kommer till mig.
Banan kollar jag alltid in innan det är dags för mig att gå den. Då vet jag vart grindarna och djuren är.

Inga kommentarer: