onsdag 17 november 2010

Hicka och barnsjukdomar


Har idag suttit och möblerat och monterat nya hemsidan.

Som vanligt när man håller på med något nytt så blir det lite grus i maskineriet. Det är som tur är vanliga barnsjukdomar som snabbt går över.

Fick några små frispel ett par gånger och blev en stund så förbannad att jag började hicka. Insåg då att jag var tvungen att gå ifrån datorn en stund. Risken var annars överhängande att jag skulle hivat ut den genom fönstret.

Vill ni smygkika på den?
Den kommer ha samma adress som innan men det är inte riktigt klart än.
Klicka HÄR så kommer du in på den.

Nu ska jag gå och lägga mig. Huvudvärken vill inte ge sig men det måste den. Har jag bestämt i alla fall men jag och skallen har ofta olka åsikter.
Vill åka till Skåne på torsdag så den Måste ge med sig annars fixar jag inte 1½ dygn hemifrån.

Inga kommentarer: